← назад до списку новин

Ребрендінг. Політ нормальний

Отже, як ми і обіцяли, ми почали наш проект ребрендінгу. Ми вже знаємо, що таке командна робота, вивчили багато методик генерації нових ідей, а деякі, як нам здається, досить успішно використовуємо на практиці.

Ви знаєте, що найголовніше для бренду? Правильно! Його обличчя! Тобто логотип. Для нашого нового лого ми визначилися з концепцією. Він буде створений за принципом динамічної айдентіки.

Якщо ви ще не знаєте, що таке динамічна айдентика, можете почитати тут.

У процесі мільйона (жарт, звичайно) мозкових штурмів ми знайшли «наш логотип». Зараз ще рано розкривати усі карти і ми можемо тільки сказати, що він носить кодову назву «pixus-рамка». Pixus-рамка стане базовою основою нашого логотипу. А динамічності рамці додасть змінний елемент - клякса. Дуже скоро ви побачите кляксу на нашій упаковці, фірмових шпалерах і серветках для протирання екранів. А поки, пропонуємо вам зазирнути на нашу «кухню» і подивитися, як власне ці самі плями ми готували, тобто малювали.

 

 

Розроблено Dreamvention