Добро пожаловать в Pixus
  • ДОГОВІР ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 

    Цим договором бренд Pixus гарантує реалізацію прав споживача, передбачених місцевим законодавством на території України. 
    Споживач має право безкоштовно відремонтувати виріб в сервісному центрі, якщо у виробі в гарантійний період виявився виробничий або конструктивний дефект. 

    Гарантійний термін виробів:
    для планшетів – 12 (дванадцять) місяців;
    для плеєрів – 12 (дванадцять) місяців;
    для навушників – 3 (три) місяці;
    для зарядних пристроїв (що продаються окремо) – 12 (дванадцять) місяців.

    Термін служби пристроїв:
    для планшетів –  24 (двадцять чотири) місяці;
    для плеєрів – 24 (двадцять чотири) місяці;
    для навушників – 12 (дванадцять) місяців;
    для зарядних пристроїв (що продаються окремо) – 24 (двадцять чотири) місяці.

    Термін усунення дефекту – 14 (чотирнадцять) днів з моменту вступу виробу у сервісний центр (за наявності запчастин). 

    Гарантія не поширюється на акумуляторні батареї, елементи живлення і зарядні пристрої, навушники, мікрофони, сполучні кабелі, шнури для носіння, диски з програмним забезпеченням, документацію, оновлення програмного забезпечення, прошивку (FIRMWARE). 

    Щоб уникнути непорозумінь, зберігайте упаковку виробу і усі документи (чеки, інструкції, гарантійні талони) до закінчення гарантійного терміну. 

    Гарантійні зобов'язання знімаються, і безкоштовне сервісне обслуговування не надається у випадках
    – ушкодження, викликаного механічною, електричною або тепловою дією, дією рідин або концентрованої пари; 
    – у разі виявлення слідів несанкціонованого розкриття, некваліфікованого ремонту, зміни програмного забезпечення; 
    – у разі втрати гарантійного талона; 
    – якщо серійний номер виробу не співпадає з тим, що записаний в гарантійному талоні, серійний номер змазаний, затертий, видно сліди заміни серійного номера. Залежно від моделі пристрою, серійний номер може бути вказаний як на пристрої, так і на упаковці. У разі відсутності серійного номера на пристрої необхідно зберігати його упаковку; 
    – у разі неправильного оновлення програмного забезпечення, прошивки (FIRMWARE); 
    – у разі виявлення ушкоджень, викликаних потраплянням всередину виробу сторонніх предметів; 
    – при виявленні механічних ушкоджень, що виникли після передачі виробу покупцеві; 
    – при виявленні пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликаних невідповідністю стандартам параметрів живлення, кабельних мереж і інших подібних зовнішніх факторів; 
    – якщо ушкодження викликане дією непереборних сил, умисними або необережними діями покупця; 
    – у разі порушення правил або рекомендацій по експлуатації виробу, викладених в посібнику користувача;
    – у інших випадках, передбачених чинним законодавством.

    Впродовж гарантійного ремонту, гарантійний термін подовжується на період, впродовж якого проводився ремонт, новий гарантійний талон не видається.

     

Розроблено Dreamvention